Przedszkole

Jadłospis Przedszkole

więcej

Szkoła Podstawowa

Jadłospis Szkoła Podstawowa

więcej

Dziennik Elektroniczny

Logowanie

więcej

Classroom

Logowanie

więcej

Dzwonki

Kalendarz

April 2024
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Aktualności

REGULAMIN ŚWIETLICOWEGO TURNIEJU TENISA STOŁOWEGO 2017

 I. Organizator konkursu: 

Świetlica Gimnazjum nr 1 im. S. Żeromskiego w Piekoszowie. 

II.Postanowienia ogólne: 

  • turniej ma charakter integracyjny i służy dobrej zabawie;
  • rywalizacja przebiega w kulturalnej atmosferze. 

III. Cele turnieju: 

  • popularyzacja tenisa stołowego;
  • aktywne spędzanie czasu wolnego podczas pobytu w świetlicy szkolnej;
  • integracja uczniów;
  • umożliwienie pasjonatom tenisa stołowego porównania swoich umiejętności w warunkach rywalizacji sportowej;
  • wyławianie talentów sportowych.

 

IV. Termin i miejsce:

 

  • zawody zostaną rozegrane w miesiącu marcu, podczas długiej przerwy śródlekcyjnej.

 

V. Uczestnictwo:

  

  • turniej skierowany jest do wszystkich chętnych uczniów Gimnazjum nr 1 w Piekoszowie;
  • warunkiem przystąpienia do turnieju jest zapisanie się na listę  zawodników w świetlicy szkolnej do dnia 28.02.201 r.;
  •  losowanie par zawodników odbędzie się w dniu 01.03.2017r. w świetlicy szkolnej, podczas długiej przerwy;
  • terminy  meczy oraz nazwiska grających ze sobą zawodników będą podane na tablicy ogłoszeń przy świetlicy szkolnej oraz w gablocie, bądź uczniowie zostaną powiadomieni indywidualnie.

 

VI. System rozgrywek i przepisy gry:

  

  • turniej tenisa stołowego rozegrany zostanie w grach singlowych;
  • pojedynki rozgrywane będą do dwóch wygranych setów, do 11;
  • turniej rozgrywany będzie systemem pucharowym;
  • wszelkie sporne sytuacje podczas turnieju są rozwiązywane przez sędziów, a ich decyzje nie podlegają dyskusji.

 

VII. Nagrody:

 

  • najlepsza 10 -tka uczniów - dyplomy, bileciki szczęścia oraz pochwały  w dzienniku;
  • I, II i III miejsce - dodatkowo statuetki.

 

Zapraszamy.

Organizatorzy